BoNiVeta.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:
- Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu [email protected];
- Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį), sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį;
- Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę;
- Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną;
- Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
- Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Prekių grąžinimas organizuojamas per sutarta siuntų tarnybą, Pirkėjo pasirinkimu. Taikomas 3.00€ prekės siuntimo mokestis.
Prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:
- Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
- Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas (jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 3 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama.);
- Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį);
- Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.
Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
- grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
- grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
- Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.
Ginčų sprendimo tvarka
- Vartotojo turi teisę atsisakyti sutarties ir sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
- Vartotojas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant kitus tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
- Elektroninė ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/odr/ (Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 524/2013, 14 str.).
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per 7 darbo dienas.